Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na tej stronie możesz do nas napisać.
Ostatnio dodane elementy
x- Nie masz żadnego produktu w koszyku
- Kontynuuj zakupy
Natychmiast po zaksięgowaniu przez Ciebie wpłaty na nasze konto rozpoczynamy proces realizacji zamówienia. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie zamówienia.
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji masz do dyspozycji płatność:
Oczywiście, możesz odebrać zamówienie po wcześniejszym skontaktowaniu się z nami, pod adresem:
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w Uwagach do sprzedającego należy napisać dane firmy lub osoby na która ma być wystawiona faktura Vat.
W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej mailowo biuro@rosehaft.pl lub telefonicznie +48 739 902 410
W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji skontaktuj się z nami mailowo – biuro@rosehaft.pl, a otrzymasz od nas wytyczne, co należy zrobić w Twoim przypadku.
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej mailowo – biuro@rosehaft.pl
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na tej stronie możesz do nas napisać.