JAK DŁUGO BĘDĘ CZEKAĆ NA PRZESYŁKĘ?

Natychmiast po zaksięgowaniu przez Ciebie wpłaty na nasze konto rozpoczynamy proces realizacji zamówienia. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie zamówienia.

JAK ZAPŁACIĆ ZA ZAMÓWIENIE?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji masz do dyspozycji płatność:

  • przelew na konto bankowe

CZY MOGĘ OSOBIŚCIE ODEBRAĆ ZAMÓWIENIE?

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie po wcześniejszym skontaktowaniu się z nami, pod adresem:

  • Gorzów Wlkp. ul. Kobylogórska 60

CZY MOGĘ OTRZYMAĆ FAKTURĘ VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w Uwagach do sprzedającego należy napisać dane firmy lub osoby na która ma być wystawiona faktura Vat.

ZŁOŻYŁEM BŁĘDNE ZAMÓWIENIE. JAK JE ANULOWAĆ?

W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej mailowo biuro@rosehaft.pl lub telefonicznie +48 739 902 410

CHCĘ ZAREKLAMOWAĆ PRZEDMIOT. CO ZROBIĆ?

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji skontaktuj się z nami mailowo – biuro@rosehaft.pl, a otrzymasz od nas wytyczne, co należy zrobić w Twoim przypadku.

JAK ZMIENIĆ MOJE ZAMÓWIENIE?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej mailowo – biuro@rosehaft.pl

Potrzebuje więcej odpowiedzi?

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na tej stronie możesz do nas napisać.

TOP

X