Logo Firmy
Logo to unikalna forma graficzna, która jest ważnym elementem wizerunku firmy.
Jego zadaniem jest wzmacnianie marki przedsiębiorstwa, organizacji, klubu.
Niejednokrotnie każdy z nas zapamiętał symbol widniejący na koszulce, polarze czy czapce co było bardzo pomocne w identyfikacji konkretnej firmy czy instytucji, wszakże jesteśmy wzrokowcami.
Pomysł i Tworzenie
Wydaje się, że to bardzo proste, wystarczy nazwa pełna lub częściowa, jakiś obrazek i gotowe.
Logo powinno kojarzyć się z charakterem przedsiębiorstwa , kojarzyć oczywiście pozytywnie. Można użyć jaskrawych kolorów lub charakterystycznych dla wykonywanej działalności znaków graficznych. Patrzący powinien zapamiętać element żeby potem móc przywrócić go w pamięci i skojarzyć z marką. Czasami wystarczy sama grafika, bez zbędnego nazewnictwa, która już sama w sobie kojarzy się z przedsiębiorstwem czy organizacją. Przykładem może być logo znanej wszystkim firmy produkującej komputery. Nasze logo zawiera w sobie pełną nazwę firmy, jak i grafikę, która bezpośrednio nawiązuje do pierwszej części nazwy.
Odzież Reklamowa
Warto zainwestować w znakowanie odzieży.
Dopełnieniem promocji marki w reklamach , na wizytówkach, papierze firmowym, w internecie będzie logo na odzieży pracowników.
Najtrwalszą formą znakowania jest haft komputerowy, który jest odporny na uszkodzenia i temperaturę. Pracownik w odzieży z logo nie tylko promuje, ale również potwierdza przynależność, a co za tym idzie identyfikuje się z przedsiębiorstwem lub organizacją.
Znakowanie Haftem Komputerowym
Mówią, że szewc bez butów chodzi.
Przyszedł zatem czas, że nasze logo doczekało się swojej promocji haftem komputerowym.
Film pokazuje etapy haftowania.
Bardzo ładnie wykonane logo. Ciekawy film.